Pamiętaj ! ;)

Ja jestem właścicielką bloga, nie wyrażam zgody na kopiowanie treści ani zdjęć i umieszczanie ich na innych stronach bez mojej wiedzy.
Szanuj moją pracę i czas jaki poświęcam blogowi! Kopiowanie treści bez zgody autora jest kradzieżą-ustawa o prawie autorskim i prawach pokrewnych: Art.78. 79. i Art.115,116,117 -odpowiedzialność karna.

czwartek, 28 czerwca 2012

Beauty Diaries vol 1

Cześć :)

Zapraszam Was na nowy cykl u mnie Beauty Diaries :) To nic innego jak dziennik kosmetyczny :) Ma mi pomóc w ustaleniu co mi pomaga a co szkodzi :) Wybaczcie mi moje szkaradne pismo oraz błędy - często pisane rano lub wieczorem :)



Zapraszam: 











NIE WIEM DLACZEGO TE SKANY TKA WYCHODZĄ :( NA KOMPUTERZE STAWIAM JE DO POZIOMU A PRZY WRZUCANIU ZNÓW SIĘ PIONUJĄ :( WIECIE CZEMU? POMOŻECIE ? :)
Dajcie znać czy coś takiego Wam się podoba :)

Pozdrawiam :)

P.S. Za tydzień wybywam do Łeby :) Są tu jakieś dziewczyny z tych okolic? :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz