Pamiętaj ! ;)

Ja jestem właścicielką bloga, nie wyrażam zgody na kopiowanie treści ani zdjęć i umieszczanie ich na innych stronach bez mojej wiedzy.
Szanuj moją pracę i czas jaki poświęcam blogowi! Kopiowanie treści bez zgody autora jest kradzieżą-ustawa o prawie autorskim i prawach pokrewnych: Art.78. 79. i Art.115,116,117 -odpowiedzialność karna.

piątek, 6 lipca 2012

Co pakuje na wakacje ? + Wiborne promocje :)

Hej :)
Dziś szybciutko pokazuje kosmetyki pielęgnacyjne które jadą ze mną nad morze :) Kolorówki nie, bo jeszcze nie wiem co wezmę :P A wyjazd jutro w nocy :P

A tu zdjęcia zakupów :) produkty z Wibo za 1,29 !! :) jak mogłam nie wziąć :) chciałam jeszcze tusz ale zostały same wyschnięte :( Ponadto nowy kremik do twarzy z wysokim filtrem od eveline za ok. 16 zł, lakier złoty z MIYO za 3,49, odżywka z ziaji w sprayu za 8.

A tu starsze zaległe zakupy, niestety skleroza moja postepuje, nie pamiętam już ile za co dałam, a nie mam czasu teraz szukać bo wiecie pakowanko :)



6 komentarzy:

  1. zazdroszcze wyjazdu nad morze :)

    OdpowiedzUsuń
  2. jak fajnie masz ze wyjezdzasz, ja na razie w moim miescie siedze :D wiesz co wszyscy teraz na blgoach piszą o tych produktach z wibo, ciekawa jestem czy nie sa jeszcze wykupione :)

    OdpowiedzUsuń
  3. zazdroszczę kosmetyków :D a te z wibo najbardziej! bo u mnie nie ma :/

    OdpowiedzUsuń
  4. Widzę produkty z ziaji - uwielbiam je :)

    OdpowiedzUsuń
  5. shinybox. pl/ ?ref=468c2eb (wystarczy usunąć spacje między wyrazami).
    Darmowe kosmetyki do testowania już w tym miesiącu. Polecam gorąco. Za nic nie płacisz :)
    Na dole klik zarejestruj się.
    Pierwsze zdjęcia shinyboxów w tym miesiącu już są.

    OdpowiedzUsuń
  6. widzę produkty z ziaji,ja nie cierpie tej firmy;dhehe;d
    pozdrawiam,zapraszam!;)

    OdpowiedzUsuń