Pamiętaj ! ;)

Ja jestem właścicielką bloga, nie wyrażam zgody na kopiowanie treści ani zdjęć i umieszczanie ich na innych stronach bez mojej wiedzy.
Szanuj moją pracę i czas jaki poświęcam blogowi! Kopiowanie treści bez zgody autora jest kradzieżą-ustawa o prawie autorskim i prawach pokrewnych: Art.78. 79. i Art.115,116,117 -odpowiedzialność karna.

wtorek, 10 kwietnia 2012

Krem koloryzujący Delia Henne Creme 11 Srebrny Blond

Witam :)

Jako, że Święta chciałam odświeżyć kolor włosów, ale za bardzo ich nie zniszczyć. Mój wybór padł właśnie na Delię. Cena 6 zł w Rossie. Co do składu: uwaga dziewczyny, każdy kolor z tej serii ma nieco inny skład  !

Skład mojego odcienia: (wypisze wam go jak będe miała troszke więcej czasu) W każdym razie wyciąg Lawsonia inermis jest na 4 miejscu, krem zawiera parabeny, ale nie zawiera amoniaku i utleniaczy.

Konsystencja kremowa, koloru fioletowego, nakładamy go bezpośrednio na włosy. Bardzo ładnie pachnie, tak ziołowo.

a teraz zdjęcia(nie miałam już cierpliwości podpisywać wszystkich) :) I niech one przemówią za mnie :)





Przed koloryzacją:





Zestaw do koloryzacji:
 Zaraz po farbowaniu:






 Po pierwszym myciu:


 Po drugim myciu:

 Po trzecim myciu i olejowaniu olejem jaśminowym:




Olej jaśminowy minimalnie zezłocił kolor włosów. Zaraz po farbowaniu moje włosy były grubsze i nie zauważyłam przesuszenia. Kolor ładnie się wymywa, jest to w miarę chłodny odcień. Nie pokrył dokładnie odrostów, ale nawet tego nie oczekiwałam, w końcu nie zawiera on utleniaczy. Lekko jednak zakamuflował odrost.

Jest to wg mnie świetna alternatywa pomiędzy farbowaniami. :)

Dostaje 8/10 w skali Myrcelli :)

Polecam :)

9 komentarzy:

  1. Ja też się zastanawiam nAD HENNĄ DO WŁOSÓW W KREMIE, TYLKO NIE WIEM CZY VENITY CZY MOZE DELLI, KTÓAŚ Z DZIAWCZYN MI MÓWIŁA, ŻE HENNA W KREMIE TO ŻADNA HENNA

    OdpowiedzUsuń
  2. hej :) zostałaś otagowana: http://iwillbethereonly4u.blogspot.com/2012/04/tag-50-pytan-do.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja juz nie farbuje wlosow i chce miec moj naturalny sredni blond:)

    Obserwuję w koncu !:D

    OdpowiedzUsuń
  4. kiedyś użyłam farby z tej firmy, ale wg mnie są one bardzo słabe, na moich włosach nic nie wyszło

    OdpowiedzUsuń
  5. fajny efekt :) Chociaż nie widać twarzy, to widać,że pasuje Ci ten kolor:)

    OdpowiedzUsuń