Pamiętaj ! ;)

Ja jestem właścicielką bloga, nie wyrażam zgody na kopiowanie treści ani zdjęć i umieszczanie ich na innych stronach bez mojej wiedzy.
Szanuj moją pracę i czas jaki poświęcam blogowi! Kopiowanie treści bez zgody autora jest kradzieżą-ustawa o prawie autorskim i prawach pokrewnych: Art.78. 79. i Art.115,116,117 -odpowiedzialność karna.

niedziela, 15 maja 2016

Niedzielne przemyślenia

To już tyle czasu odkąd blog został zawieszony. To przemknęło tak szybko że nawet nie zdążyłam się zorientować. Wiele się zmieniło, ale niektóre rzeczy pozostały takie same - moja pasja kosmetyczna, tyle że nabyłam o wiele więcej doświadczenia:)

Teraz mierze się z pokusą obciąć włosy czy znów zapuścić :)

Jednak chciałabym się znów nacieszyć długimi włosami:)

Może jakieś pasemka?

okaże sie wkrótce zdjęcia :)

Pozdrawiam

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz