Pamiętaj ! ;)

Ja jestem właścicielką bloga, nie wyrażam zgody na kopiowanie treści ani zdjęć i umieszczanie ich na innych stronach bez mojej wiedzy.
Szanuj moją pracę i czas jaki poświęcam blogowi! Kopiowanie treści bez zgody autora jest kradzieżą-ustawa o prawie autorskim i prawach pokrewnych: Art.78. 79. i Art.115,116,117 -odpowiedzialność karna.

piątek, 9 stycznia 2015

Nieśmiało i całkiem śmiało :)

W planach było wrzucenie mojej fryzjerskiej metamorfozy, jednak tak zamęczyłam sie treningu (i bardzo dobrze ), że sił mi brak :)


Zatem dziś zdarzył mi sie poważny grzeszek żywieniowy w postaci kilku batoników kinder kanapki, ale ale :)

Spalone to zostało mam nadzieje podczas trenigu, lub bonusa od trenera :P

Dziś trening odbywał się bez kimon tzw. Submission Fighting. Kobietki mogą być przerażone jesli pierwszy raz trafia na taki trening. Trenujemy bez kimon, ja najbardziej lubię w legnisach :) :) Z boku wyglada to troszkę jak mocniejsze przytulanie, ale wierzcie mi, jak spróbujecie to sie spodoba :)

Wracając do meritum. SF jest nieco bardziej niebezpieczne niż BJJ. Jest szybsze, wymaga więcej siły i dozwolonych jest więcej technik , np. dźwignie na nogi :)

Mogę sobie gderać :) lepiej zobaczyć filmik :)

Pozdrawiam :)



4 komentarze:

  1. thanks for the information may we always be in mercy allah swt

    OdpowiedzUsuń
  2. Thank you for very nice and interesting the information, may be useful

    OdpowiedzUsuń
  3. thanks, napaka kawili-wiling impormasyon, maaaring maging kapaki-pakinabang para sa amin lahat

    OdpowiedzUsuń
  4. thanks, napaka kawili-wiling impormasyon, maaaring maging kapaki-pakinabang para sa amin lahat

    OdpowiedzUsuń