Pamiętaj ! ;)

Ja jestem właścicielką bloga, nie wyrażam zgody na kopiowanie treści ani zdjęć i umieszczanie ich na innych stronach bez mojej wiedzy.
Szanuj moją pracę i czas jaki poświęcam blogowi! Kopiowanie treści bez zgody autora jest kradzieżą-ustawa o prawie autorskim i prawach pokrewnych: Art.78. 79. i Art.115,116,117 -odpowiedzialność karna.

poniedziałek, 5 stycznia 2015

Pierwszy trening Brazylijskiego Jiu-Jitsu w 2015

Brazylijskie Jiu-Jitsu (BJJ) to sztuka walka wywodząca się ze sportów chwytanych takich jak na przykład Judo.

W BJJ większy nacisk kładzie się na walkę w parterze. Dozwolone są duszenia, dźwignie na ręce, w niektórych kategoriach także na nogi.

Nie chcę przynudzać, będe przybliżać Wam tę dyscypilnę sportu którą trenuję w częściach:)

Sama kiedyś trenowałam judo (pomarańczowy pas- niezły wynik jak na mój wiek), potem przeszłam na BJJ i to było to :) Po wielu perypetiach, problemach zdrowotnych i życiowych udało mi się pare razy powalczyć skutecznie na zawodach ( o tym innym razem) i niedawno otrzymać od mojego trenera 4 belki na białym pasie ( w BJJ jest system kolorów pasów i belek, ale o tym tez kiedy indziej):)


Dziś np. na treningu wałkowaliśmy tak zwaną X-gardę :) pewnie nic wam to nie mów, ale wystarczy wpisac na youtubie i wszytko będzie jasne :)

Pozdrawiam :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz