Pamiętaj ! ;)

Ja jestem właścicielką bloga, nie wyrażam zgody na kopiowanie treści ani zdjęć i umieszczanie ich na innych stronach bez mojej wiedzy.
Szanuj moją pracę i czas jaki poświęcam blogowi! Kopiowanie treści bez zgody autora jest kradzieżą-ustawa o prawie autorskim i prawach pokrewnych: Art.78. 79. i Art.115,116,117 -odpowiedzialność karna.

czwartek, 3 maja 2012

Capivit total action

Hej :)

dziś przedstawiam:


Kupiłam go w promocji za 7,50 zł. 
Skład: 
olej z wiesiołka, ekstrakt z ziela skrzypu polnego, żelatyna wieprzowa, glicerol, L-metionina, Wit.E, Wit.A, biotyna, miedź, a dokładniej: Witamina A - 800mcgWitamina E - 12mg
Biotyna - 50mcg
Miedź - 1000mcg
Olej z wiesiołka - 238mg ( w tym kwas gamma linolenowy - 21mg)
Skrzyp polny - 1430mg
L-metionina - 30mg

Brałam go zgodnie z zaleceniami po śniadaniu 1 kapsułkę dziennie. Co do efektów to mam wrażenie że wszystko poszło w paznokcie. Rosły mi bardzo szybko i zrobiły się naprawdę twarde. Na cerze nie zauważyłam jakiś większych zmian, nieprzyjaciele jak byli tak są. Co do włosów to ciężko ocenić mi jego działanie ponieważ stosowałam przy okazji wcierki i oleje, a większego porostu nie zauważyłam.
Więcej raczje go nie kupie ponieważ zależało mi na poprawie wyglądu cery i na poroście włosów. Ale jeżeli zależy wam na mocnych i długich paznokciach to mogę wam go polecić. :)
W sumie ode mnie 5/10  w skali Myrcelli :)

Pozdrawiam :)

4 komentarze:

  1. powinnas szukac witamin ktore mają♥ wiecej witamin bo tu po skladzie widze ze nie ma wieksozsci tych postawowych witamin :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Również brałam wiele suplementów i mi na włosy nie pomogły :(

    OdpowiedzUsuń
  3. na poprawę cery proponuję bratek najlepiej do picia choć nie każdy lubi taki smak nie należy do przyjemnych na początku wszystko wyjdzie na wierch wszystkie podskórne bomble i wogóle ale potem będzie ok przy okazji oczyszcza organizm z toksyn a co do wlosów ja piłam pokrzywę i robiłam z niej płukanki u mnie na blogu w zakładce Spa są włąsnie tanie rzeczy dla cery a naprawdę się sprawdzają!

    OdpowiedzUsuń