Pamiętaj ! ;)

Ja jestem właścicielką bloga, nie wyrażam zgody na kopiowanie treści ani zdjęć i umieszczanie ich na innych stronach bez mojej wiedzy.
Szanuj moją pracę i czas jaki poświęcam blogowi! Kopiowanie treści bez zgody autora jest kradzieżą-ustawa o prawie autorskim i prawach pokrewnych: Art.78. 79. i Art.115,116,117 -odpowiedzialność karna.

czwartek, 3 maja 2012

Tag: 11 pytań x 2


Cześć :)

Pomimo iż pogoda piękna pora odpowiedzieć na TAG :)

Zasady:
1. Po przeczytaniu 11 pytań zadanych przez Tagera ,odpowiadamy na wszystkie na swoim blogu.
2. Następnie wybierasz 11 osób,które tagujesz i zamieszczasz linki do nich.
3. Tworzysz 11 nowych pytań, na które będą musiały odpowiedzieć osoby otagowane.
4. Powiadom osoby przez ciebie wybrane ze zostały otagowane.
5. Daj taga osobom , które jeszcze go nie miały.


Zostałam otagowana przez : http://kosmetyczne-pokusy.blogspot.com/    oraz  http://mm-world-of-women.blogspot.com/ :) Dziękuję :*


1. Czy czytasz składy kosmetyków przed zakupem?
Tak 
2. Jaki jest Twój ulubiony kosmetyk do włosów?
Maska alterra granat i aloes
3. Czy olejujesz włosy?
tak
4. Wolisz żel pod prysznic czy mydło?
żel
5. Czy korzystasz z usług kosmetyczek? Jeśli tak to jakie zabiegi wybierasz?
nie
6. Czy stosowałaś kiedykolwiek kwasy?
nie
7. Co myślisz na temat opalania się?
Nie lubię się opalać i staram się unikać słońca jak tylko mogę.
8. Jakie odcienie przeważają w Twoim makijażu?
Brązy
9. Jaki jest Twój ulubiony kolor lakieru do paznokci?
Różowy i fioletowy
10. Twoje ulubione perfumy?
Kate Moss, ale marzą mi się Coco Chanel :)
11. Ile posiadasz par butów na obcasie?
yyyy 1 ? z koturnami to może 2 :P :P serio nie lubię butów na obcasie

Pytania   http://mm-world-of-women.blogspot.com/:


1.Co porabiasz na codzień uczysz sie,pracujesz..) ?
Studiuję
2.Twój ulubiony blog ( nie koniecznie kosmetyczny).
Nie mogę wybrać jednego :P
3.Ile czasu dziennie spędzasz nad blogiem?
Nie mam go za wiele ok 30 minut do godziny
4.Co Cię najbardziej relaksuje?
Treningi Judo :)
5.Wymarzone miejsce na wakacje.?
Japonia !
6. Wolisz buty płaskie czy na obcasie?
Płaskie ale nie całkiem, bo wtedy cierpią moje stawy, najlepiej wyprofilowane adidasy :0
7. Włosy proste czy loki?
Loki ! choć moje są naturalnie proste :P
8. Ulubiony tusz do rzęs?
Na razie poszukuję ideału
9. Wolisz kosmetyki pielęgnacyjne czy kolorowe?
Pielęgnacyjne
10. Co sądzisz o kosmetykach azjatyckich?
Jeszcze nie miałam okazji wypróbować a chciałabym
11.Twoje największe marzenie?
Napisze kiedy zacznie się spełniać, aby nie zapeszać :)

Moje pytania:
1. Jak lubisz spędzać wolny czas?
2. Czy trenujesz regularnie jakiś sport?
3. Jakie książki lubisz czytać w wolnym czasie?
4. Twój wymarzony zawód?
5. Wymarzone miejsce na wakacje?
6. Ulubiona odżywka do włosów?
7. Ulubiony olej do włosów?
8. Czy farbujesz włosy?
9. Jak często chodzisz do fryzjera?
10. Jaki jest Twój ideał kobiecej urody?
11. Styl jakiej aktorki najbardziej Ci się podoba?

TAGuję wszystkie dziewczyny, które chciałaby odpowiedzieć na TAG :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz