Pamiętaj ! ;)

Ja jestem właścicielką bloga, nie wyrażam zgody na kopiowanie treści ani zdjęć i umieszczanie ich na innych stronach bez mojej wiedzy.
Szanuj moją pracę i czas jaki poświęcam blogowi! Kopiowanie treści bez zgody autora jest kradzieżą-ustawa o prawie autorskim i prawach pokrewnych: Art.78. 79. i Art.115,116,117 -odpowiedzialność karna.

wtorek, 17 lipca 2012

Co można mieć za 3 zł? + 2 dzień odchudzanio-oczyszczania

Hello :)

Proszę zobaczcie jaki ładny zestawik dorwałam w makro za 3 zł :)


Poza tym to już drugi dzień mojej diety i ćwiczeń. Moim celem jest poprawa stanu skóry, zrzucenie minimum 5 kg, i ujędrnienie skóry. Co do odżywiania, poświęcę temu oddzielny post. Jeśli chodzi o ćwczenie to
Pn;
-rano (przez oczywiście szklanka białej lub zielonej herbaty liściastej - u mnie aktualnie biała- zrobiona dzień wcześniej i stojąca w lodówce)-na czczo (nie licząc tej herbaty) trening cardio 25minut



 + joga ok 5 minut, śniadanko

-wieczór : ćwiczenia: pompki, 100 brzuszków, itd, ok. 45 min

Wt:
-rano- biała herbata - 30 minut biegania (5 minut biegu, 1 min marszu na przemian), strechnig ok, 5 min- śniadanko
- wieczór = trening siłowy rozgrzewka 20 minut plus zestaw ćwiczeń:



Musiałam sobie dołożyć ćwiczeń, bo mam przyniosła weselny kołacz i zjadałam 3 kawałki :)

Ale trzymajcie za mnie kciuki abym wytrwała :)

Pozdrawiam :)

Zapraszam na rozdanie u Theagnes87 : Rozdanie

2 komentarze:

  1. trzymam kciuki za Ciebie,
    Ja od pon ćwicze z Ewą Chodakowską ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Można mieć, ale to wymaga pracy :)
    Powodzenia:)

    OdpowiedzUsuń