Pamiętaj ! ;)

Ja jestem właścicielką bloga, nie wyrażam zgody na kopiowanie treści ani zdjęć i umieszczanie ich na innych stronach bez mojej wiedzy.
Szanuj moją pracę i czas jaki poświęcam blogowi! Kopiowanie treści bez zgody autora jest kradzieżą-ustawa o prawie autorskim i prawach pokrewnych: Art.78. 79. i Art.115,116,117 -odpowiedzialność karna.

czwartek, 19 lipca 2012

Włosowy kącik+Makijażowy kącik + nowa kiecka

Hejka :)

Udało się zreanimowac mój stary aparat :)
Zatem i zdjęcia troszkę lepsze choć nie idealne :)

Ok, ale czas przejść do rzeczy :)

Zmieniając temat po powrocie z wakacji postanowiłam zrobić porządek z rzeczami :) Narazie udało mi się zapanować nad ozdobami do włosów i kolorówką :)
Wyrzuciłam sporo rzeczy, które trzymałam z przywyczajenia, aby zrobić miejsce na nowe. Na zdjęciahc nie ma wiklinowego żółwika z balsamami do ust ale tam jest tylko błyszczyk wibo różany, carmex balsam + błyszczyk oraz Tisane :)

A więc :)

MAKIJAŻOWE PUDEŁKA:







KĄCIK WŁOSOWY:







Oczywiście są tu tez koraliki i inne dodatki (Biżu) :)

Pozdrawiam :)

4 komentarze:

  1. bardzo podoba mi się ta kiecka, jeszcze są podobne w indyjskich sklepach ? A co do pocenia to ja w pewnym momencie byłam już taka załamana że szukałam na NFZ miejsca gdzie podcinają właśnie pod pachami te kanaliki ale spróbuj najpierw blokera :) jakby co to NFZ refunduje operację na pocenie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no tak bo pot zaczyna śmierdzieć po kontakcie z powietrzem po kilku godzinach... hmmm nie mam pojęcia jak zahamować pocenie na stopach i rękach, dłonie mi się nie pocą ale stopy czasem tak no co zrobić, staram się nie przegrzewać i tyle :)

      Usuń
  2. Ja coś się zebrać nie mogę do porządków :)

    OdpowiedzUsuń