Pamiętaj ! ;)

Ja jestem właścicielką bloga, nie wyrażam zgody na kopiowanie treści ani zdjęć i umieszczanie ich na innych stronach bez mojej wiedzy.
Szanuj moją pracę i czas jaki poświęcam blogowi! Kopiowanie treści bez zgody autora jest kradzieżą-ustawa o prawie autorskim i prawach pokrewnych: Art.78. 79. i Art.115,116,117 -odpowiedzialność karna.

poniedziałek, 16 lipca 2012

Łebskie wakacje - fotomix :)

Hej :)
Wróciłam z cudnych wakacji :)

Teraz biorę się za dietę :) Bo jak widać jest potrzebna :( :)

Zapraszam na oglądanie zdjęć :)







5 komentarzy:

  1. Fajnie Ci ;)

    organizujemy spotkanie blogerek ze Śląska, info u mnie na blogu.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wakacje w Łebie pamiętam z dzieciństwa i miło wspominam :)
    Anomalia

    OdpowiedzUsuń
  3. Udane wakacja i mega fjajne zdjecia! ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. przesadzasz dziewczyno, wyglądasz kobieco :)

    OdpowiedzUsuń