Pamiętaj ! ;)

Ja jestem właścicielką bloga, nie wyrażam zgody na kopiowanie treści ani zdjęć i umieszczanie ich na innych stronach bez mojej wiedzy.
Szanuj moją pracę i czas jaki poświęcam blogowi! Kopiowanie treści bez zgody autora jest kradzieżą-ustawa o prawie autorskim i prawach pokrewnych: Art.78. 79. i Art.115,116,117 -odpowiedzialność karna.

środa, 25 kwietnia 2012

Testowanie z Mrs. Potter's :)

Cześć :)

właśnie dowiedziałam się że zostałam wytypowana do testowania odżywki w sprayu :)
 i Lubię to :* nie mogę się już doczekać :)


:)
P.S. zapraszam na rozdanie u irreplaceableeee


12 komentarzy:

  1. Myślę, że na porcelanowej cerze nie zrobi efektu marchewy, bo aż tak ciemny to nie jest. Ale możne być troszkę za ciemny. Ja mam bardzo jasną cerę i większość odcieni podkładów (nawet najjaśniejszych) jest dla mnie za ciemna. Z tym jest tak, że są dni że pasuje dobrze, a są dni, że wydaje mi się troszkę za ciemny. Myślę, że jak latem trochę opali mi twarz słońce, to będzie w sam raz.

    OdpowiedzUsuń
  2. gratki ;) a paletka Magic Visage ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. miałam taką odżywkę zieloną :) była lekka, nie sklejała włosów, ładnie pachniała..
    jestem ciekawa Twojej recenzji :) gratuluje wygranej
    ja może jeszcze skusze się na inne rodzaje, ale gdzieś bliżej lata

    OdpowiedzUsuń
  4. życzę udanego testowania odżywek :)
    i zapraszam na konkursik do siebie :))

    OdpowiedzUsuń
  5. gratulacje:) dołączam do obserwatorów i zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  6. Miłego testowania i czekamy na recenzje:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Czekam na recenzję! P.S. Zostałaś otagowana:)

    OdpowiedzUsuń