Pamiętaj ! ;)

Ja jestem właścicielką bloga, nie wyrażam zgody na kopiowanie treści ani zdjęć i umieszczanie ich na innych stronach bez mojej wiedzy.
Szanuj moją pracę i czas jaki poświęcam blogowi! Kopiowanie treści bez zgody autora jest kradzieżą-ustawa o prawie autorskim i prawach pokrewnych: Art.78. 79. i Art.115,116,117 -odpowiedzialność karna.

czwartek, 5 kwietnia 2012

Rozdanie włosowe u obsessionhaircare ;)

Cześć:)

Biorę udział w konkursie u obsessionhaircare  :)

Was także zapraszam :) Bardzo fajne nagrody do wygrania.


12 komentarzy:

  1. Tak, tylko nie jak się za ciasno zawiąże : )

    OdpowiedzUsuń
  2. No to pewnie niedziwne :) hihi :) buziaki i powodzenia ;*

    OdpowiedzUsuń
  3. JA również życzę powodzenia! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Powodzenia!

    A jeśli chodzi o pędzle, które widziałaś na moim blogu to tu masz tą aukcję http://allegro.pl/pedzle-do-makijazu-16-sztuk-z-naturalnego-wlosia-i2230153745.html

    OdpowiedzUsuń
  5. Z okazji nachodzących Świąt Wielkanocnych , chciałam ci życzyć wszystkiego najlepszego i oczywiście smacznego jajeczka ;*

    OdpowiedzUsuń