Pamiętaj ! ;)

Ja jestem właścicielką bloga, nie wyrażam zgody na kopiowanie treści ani zdjęć i umieszczanie ich na innych stronach bez mojej wiedzy.
Szanuj moją pracę i czas jaki poświęcam blogowi! Kopiowanie treści bez zgody autora jest kradzieżą-ustawa o prawie autorskim i prawach pokrewnych: Art.78. 79. i Art.115,116,117 -odpowiedzialność karna.

poniedziałek, 30 kwietnia 2012

Paczuszka od Forte Sweden + na ratunek włosom

Hej :)

Dziś szybciutko :) w skrzynce znalazłam miłą niespodziankę:


Poza tym nadal wychodzę z szoku. Farbowałam włoski w środę Lorealowskim Stockholmem i ... Otrzymałam suche żółtko. :( To straszne :( wczoraj ratowałam włosy srebrną płukanką,a dziś siedzę z olejem koksowym na włosach. Jutro zdam wam relację z farbowania. Kolor po płukance jest już znośny w miarę. Załączam zdjęcie (kolor nieco przekłamany).:


:)

Pozdrawiam i zmykam oglądać nowy odcinek "Gry o tron" :) Cóż chciałam targaryański blond a dostałam lannisterski jak to się śmiałą moja znajoma (wtajemniczone wiedzą o co kaman :))

2 komentarze: