Pamiętaj ! ;)

Ja jestem właścicielką bloga, nie wyrażam zgody na kopiowanie treści ani zdjęć i umieszczanie ich na innych stronach bez mojej wiedzy.
Szanuj moją pracę i czas jaki poświęcam blogowi! Kopiowanie treści bez zgody autora jest kradzieżą-ustawa o prawie autorskim i prawach pokrewnych: Art.78. 79. i Art.115,116,117 -odpowiedzialność karna.

środa, 25 kwietnia 2012

Shopaholic !

HEEJ :)

Wybaczcie, że tka długo nie było mnie :( mam straszny nawał na tych moich studiach i nie wiem kiedy się skończy :( Póki co zakupy :) Tak ziajkowy zestaw peeling + masło kosztował 11,99 więc wzięłam dwa :) Koszyczek z sh za 4 zł, kostium też z sh za 5 zł :) ta zgnieciona puszka za 1,30 bodjaże to żelazo w napoju z rossa, mój ulubiony ziajowy płyn do demakijażu dwufazowy za ok 6 zł. Na ciepłe dni dezodorant do stóp z rossy. Maszynki Venus nie wiem za ile mama mi kupiła :P Kapsułki do twarzy z Alterry za 6 coś, bloker z ziaji za 5 z groszami, lakier z eveline hologram za 2,50 zł, ozdoby do paznokci z rossa za 5-6 zł (błagam opiszcie mi jak się je prawidłowo nakłada) a do nich zakupiłam apilkator z essence za 6 zł. :) Dodatkowo stanik sportowy z lidla różowy(narazie nie ma fotki).

Czas na zdjęcia:










Skończyłam też łykać Capivit total, więc na dniach będzie notka . Poza tym szykuje mi się farbowanko włosów :)

Pozdrawiam :)


7 komentarzy:

  1. kupiłaś puszkę?:D:D:D
    hehehe nie no żartuuuje:D:D:D:* taki żarcik hehehe:D:D:D:D

    OdpowiedzUsuń
  2. a ten sopot spa z ziaji gdzie kupilas? moze w rossmanie? jesli jest promocja to czemu nie :D zapraszam na nowy wpis :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten zestaw z Sopot spa kupiłam w hurtowni kosmetycznej niedaleko mojej uczelni :)

      Usuń