Pamiętaj ! ;)

Ja jestem właścicielką bloga, nie wyrażam zgody na kopiowanie treści ani zdjęć i umieszczanie ich na innych stronach bez mojej wiedzy.
Szanuj moją pracę i czas jaki poświęcam blogowi! Kopiowanie treści bez zgody autora jest kradzieżą-ustawa o prawie autorskim i prawach pokrewnych: Art.78. 79. i Art.115,116,117 -odpowiedzialność karna.

sobota, 14 kwietnia 2012

TAG: 50 pytań do...


Hej :)

Wybaczcie zastój, ale mam teraz istny nawał na studiach:( jak się poluzuje uzupełnię zaległości ( a trochę tego jest ;))
Póki co przychodzę z TAGiem do którego zaprosiła mnie Asiulka, prowadząca bloga: http://iwillbethereonly4u.blogspot.com/ :) Dziękuję kochana :*

Nie wiem czy ktokolwiek będzie mieć do mnie jakieś pytania :))


Zasady:
1. Napisz od kogo otrzymałaś tag i zamieść link do bloga osoby, która Cię wyróżniła.
2. Wklej logo tagu wpisując wcześniej swój nick.
3. Odpowiedz szczerze na 50 pytań zadanych w komentarzach pod notką.
4. Nominuj dowolną ilość blogerek, o których chcesz się czegoś dowiedzieć :)

Taguję:

http://irreplaceableeee.blogspot.com/
http://mykittysaidmeow.blogspot.com/
http://theagnes87.blogspot.com/
http://dagusiowyswiatkosmetykow.blogspot.com/


oraz wszystkie blogerki, które maja ochotę odpowiedzieć na ten TAG :)

14 komentarzy:

  1. a dziękuję dziękuję ale robiłam go już ;) ♥

    pytanka :

    1. Lubisz się malować?
    2. Czy wolisz kupować kosmetyki kolorowe czy pielęgnacyjne ?
    3. Zmieniłabyś coś w swoim wyglądzie czy kochasz siebie?


    Buziole ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 1. Bardzo lubię :) To mnie relaksuje:)
      2. Pielęgnacyjne, ale wiadomo kolorówka też jest potrzebna :P
      3. Oj zmieniłabym wiele rzeczy :p Nie podobają mi się moje uszy, stopy, cera, teraz jeszcze troszke mi się przytyło :(

      Usuń
  2. 4. ile masz lat ;)
    5. co studiujsze?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 4. 22
      5. Chemię na politechnice, ale planuję zmienić kierunek na studiach mgr :(

      Usuń
  3. 6. Co Cię skłoniło do założenia bloga?
    7. CO najbardziej lubisz w sobie?
    8. Dalej uprawiasz judo? ;)
    9. Ulubiony kosmetyk?
    10. Wymarzony kosmetyk?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 6. Miałam bardzo ciężki okres w życiu. Wisiała nade mną "niesłuszna" opcja powtarzania roku :( Poza tym nie mogłam wyżyć się na treningu bo przydarzyła mi się bolesna kontuzja kostki. Siedziałam w domu i nie wiedziałam co ze sobą począć, więc założyłam bloga :)

      7. Z wyglądu? to czy ja wiem hmmm.. może nogi? :) CO do osobowości to to że mam swoje zasady, i wolę ucierpieć niż postąpić wbrew sobie:)

      8. Tak, ale najpierw kontuzja teraz studia mi przeszkadzają :( bardzo rzadko mam teraz czas na treningi :( Ale mam nadzieje że to się
      zmieni:)

      9. Moim ulubienicem jest kosmetyk kupiony niedawno i jest nim Bloker z Ziaji :)

      10. Marzę o paltece Sleek Sunset oraz (ale to jak odłożę trochę więcej) perfumach Chanel Coco Madmassielle :)

      Usuń
  4. 11. Twój najdroższy kosmetyk? - i czy wart był takiej ceny?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. II. Chyba perfumy od Kate Moss, ale szczerze.. opatrzył mi się już ten zapach, ale nadal mam do niego sentyment :) więc tka myślę że był wart swojej ceny:)

      Usuń
  5. dzięki kochana, w niedlugim czasie postaram się odpowiedziec na ten tag...
    A teraz moje pytanie:
    MOże, trochę trudne pytanie, ale jaka jest Twoja najwieksza zaleta? Jak uważasz? I jaka wada?

    OdpowiedzUsuń
  6. 13. CO robisz w wolnym czasie?
    14. Ulubiony kolor?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 13. Trenować ! :) Sparować ! :) Walczyć ) lub czytać ulubione książki i oglądac ulubione seriale :)

      Usuń
    2. 14. Pomimo, iż teraz staram się ubierać kolorowo moim ulubionym kolorem pozostanie czerń :)

      Usuń
  7. czy lubisz swoje wlosy?
    lubisz szkołe?
    kim chcesz byc w przyszlosci?

    zapraszam na nowy wpis:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. czy lubisz swoje wlosy?
      Lubię, ale nie są jeszcze do końca takie jakie by mi się marzyły :) chociaż dążę do tego :)

      lubisz szkołe?
      Bardzo nie lubię mojej "szkoły":(

      kim chcesz byc w przyszlosci?
      Sama nie wiem, wszystko zalezy od pewnych czynników, a mianowicie tego czy kardiolog wyrazi zgodę na to abym mogła trenować :) jeśli to chciałabym się zając sportami walki. Przy okazji pracując. Gdyby trafiła mi sie praca w firmie kosmetycznej, byłabym zachwycona :)Zobaczymy co przyniesie los :)

      Usuń