Pamiętaj ! ;)

Ja jestem właścicielką bloga, nie wyrażam zgody na kopiowanie treści ani zdjęć i umieszczanie ich na innych stronach bez mojej wiedzy.
Szanuj moją pracę i czas jaki poświęcam blogowi! Kopiowanie treści bez zgody autora jest kradzieżą-ustawa o prawie autorskim i prawach pokrewnych: Art.78. 79. i Art.115,116,117 -odpowiedzialność karna.

wtorek, 3 kwietnia 2012

Moje włosy plus zakupy ;)

Hej :)

Skusiłam się na tę hennę o której wspomniałam, dlatego umieszczam fotki moich włosów przed jej użyciem :)





Moje włosy są naturalnie proste jak druty, jednak czasami uda mi się je podkręcić metodą mokrego koczka ślimaczka :) I taki efekt widzicie na zdjęciach.

A teraz zakupy. Włosowe :) Woda brzozowa z Isany za ok 6 zł, jako wcierka. Szczotka z drewnianymi końcami ładnie masuję skórę głowy (ona jest na prezent). Kosztowała 9,99zł. Jako że zamierzam sama podciąć końcówki, kupiłam nożyczki fryzjerskie za 15 zl (ale te normalne nie doi cieniowania!-to takie z grzebykiem). Ponadto w roli głównej krem koloryzujący Henna Creme Srebrny Blond nr 11 z Delii za ok 6 zł (spodziewajcie się recenzji na dniach) :).



A poza tym zachciało mi się nowych ozdób i tak pojawiła się gumka z różą (4zł) i spinka kokarda (5,99zł)



Pozdrawiam ! :)

5 komentarzy:

  1. Ja własnie używam tej wody brzozowej obecnie, ale ona niemiłosiernie śmierdzi...

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne ozdóbki na włosy :)
    Obserwuję i mam nadzieję, że mogę liczyć na rewanż? :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. normalnie ty jestes taka jak ja, sisotra blizniaczka!!!:) wiesz co tez mam wode brzozową ta samą, kupilam ostatnio identyczna drewniana szczotke, nawet ten sma ksztalt w rossmanie i tez chce sobie kupic nozyczki do wlosow :)

    OdpowiedzUsuń
  4. też mam proste jak druty włosy ;/

    śliczne ozdóbki :)

    ja będę wody używać niedługo :)

    OdpowiedzUsuń
  5. kochana nie denerwuj sie, pij zioła, warto :) mi trądzik nawet znika:D

    OdpowiedzUsuń