Pamiętaj ! ;)

Ja jestem właścicielką bloga, nie wyrażam zgody na kopiowanie treści ani zdjęć i umieszczanie ich na innych stronach bez mojej wiedzy.
Szanuj moją pracę i czas jaki poświęcam blogowi! Kopiowanie treści bez zgody autora jest kradzieżą-ustawa o prawie autorskim i prawach pokrewnych: Art.78. 79. i Art.115,116,117 -odpowiedzialność karna.

sobota, 31 marca 2012

Pierwsze Denko - Marzec 2012 :) + zakupy

Witam,

Wybaczcie mi tę nieobecność, ale mam urwanie głowy. Zarówno na uczelni jak i w życiu :) Ale cóż bywa.

Moje pierwsze denko, więc wybaczcie mi, ale nie pamiętam cen niektórych produktów :)

Zaczynamy :)

Pasta do zębów elmex - moja ulubiona, jedna, która u mnie zapobiega żółknięciu ząbków.
Masło do ciała Mango z Biedronki - ma mieniące się drobinki, trochę tęgie w  rozprowadzaniu. Mam mieszane uczucia.
Krem do twarzy DAX Perfecta do cery mieszanej - niestety lubi przesuszać skórę, kiedy stosowałam na noc rano miałam suche skórki, ale pamiętam, że gdy byłam młodsza bardzo mi służył. Pewnie po prostu cera mi się przywyczaiła.
Odżywka w sprayu do blondu z Nivea - wcale niezła odżywka kupiona na promocji. Zawiera silikony, jednak dobrze zabezpieczała moje włosy. Były miłe w dotyku i pełne blasku.


 Balsam do ciała Blubel Ziaja na różowo - Niestety nie dla mnie. Co z tego, że skóra była ładnie nawilżona i mało kosztuje, skoro na ramionach robiły mi się syfki (to pewnie przez silikony i zapychacze w składzie:()
Kulka z Nivea przeciw plamom na ubraniach - ja bardzo się pocę :( Dlatego przed potem nie chroniła. Natomiast nie było nieprzyjemnego zapachu, no i obyło się bez plam na ubraniach :) 
 Mleczko do demakijażu do cery wrażliwej Nivea - bardzo fajne, ładnie nawilża buzie, dobrze zmywa, ma przyjemny skład. Jednak pod oczy mnie szczypało, ale wybaczam mu to :)
Żel do buzi Ziaja Ulga - recenzja tu klik
Podkład do cery mieszanej Revlon - mój ulubieniec :) Poświęcę mu osobna notkę :)
Balsam do ust masło Karite Yves Rocher - recenzja tu klik
Peeling do ciała Winogronowy z Biedronki - dla mnie za słaby po prostu:(
Kulka Isana - bardzo tania ok. 5 zł, nie oczekiwałam cudów i ich nie było. Ot po prostu kulka po domu.
Szampon Barwa Jabłko Antonówka - tani, prosty, przyjemny. Chętnie wypróbuję jeszcze inne z barwy :)
Maska do włosów Ziaja intensywny kolor- silikonowy potworek. Nie lubię niestety :(
 Żel pod prysznic Blubel Ziaja - kocham żeliki Ziaji. Tanie i ładnie pachną :) Cudne :)
Kulka Vichy - najlepsza forever ! Jedna, która mi pomaga. Jednak nie stosuję za często, bo boję się, że skór ami się przyzwyczai. Na pewno kupię jeszcze nie raz.
Kremowy matujący mus do twarzy Lirene Dr Irena Eris - całkiem przyjemny kremik. Z filtrami :)
Mój ulubieniec carmex - recenzja tu klik


A teraz pora na zakupy kosmetyczne (te ciucholandowe są w praniu pokaże je później) :)


Szampon BabyDream dorwałam w promocji za 2 zł z hakiem, więc zrobiłam zapas. Gąbeczki do makijażu też promocyjne za ok 5-6 zł. Jedwab z Biovax do włosów jako alternatywa dla Biosilka (10 zł za 15 ml) oraz spray do układania włosów z Venity jako alternatywa dla lakieru do włosów ( za ok 6 zł). Bronzer z Miss Sporty za ok 12 zł. Trochę twardy, ale mi to odpowiada bo wolę kilka razy poprawić niż nałożyć raz a za dużo. No i szczota z naturalnego włosia z Rossaman coś ponad 20 zł. Jest cudowna. Zasługuje na osobną notkę:)

To tyle na dziś:)

Pozdrawiam i dziękuje za wszystkie komentarze i obserwację ! ;*

P.S. Czy któraś z was używała tych kremów koloryzujących z Henną z Delii do Blondów? Słyszałyście o nich może? :)

Pytam o odcień 11 (bardziej) lub 12 :)

Wiem, że henna nie jest dla blondynek, ale szukam jakiejś łagodniejszej ziołowej farby :)


Biorę udział w rozdaniu u Pauli :) rozdanie ;)

18 komentarzy:

  1. aaa jakie zuzycia! ja w ogole sie powinnam schowac z moimi:(
    babydream za 2 z gorszami!?!?! czemu ja nic nie wiem :(

    OdpowiedzUsuń
  2. nie słyszałam o tej hennie, ale chętnie poczytam opinię jak już ja przetestujesz

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow, też pokaźne denko u Ciebie :)
    Też używam tego szamponu BabyDream i chyba będę musiała zrobić zapas, skoro jest tak dużo przeceniony. Aż sprawdzę sobie, do kiedy trwa ta promocja.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kurcze, już się nie załapię :/ no nic, będzie trzeba polować innym razem, bo niestety zużywam tego szamponu ogromne ilości ;)

      Usuń
  4. u mnie też pierwsze denko ;)

    a ja z Baby Dream kupiłam puder- zasypkę na otarte nóżki bo wiadomo pantofle :D i chusteczki bo szampon jeszcze mam ;)

    o farbach niestety nie słyszałam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To dobrze i nie dobrze, że się utożsamiasz, bo ja momentami czuję się jak jakaś furiatka.

      Usuń
  5. uzywalas moze balsamu tisane? jestem ciekawa jak wypada w porownaniu z carmexem... obecnie posiadam ten pierwszy, ale zastanawiam sie, co kupic, jak juz go zuzyje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak :) Używam Tisane na przemian z Carmexem tzn. Carmex na dzień ,a Tisane na noc :)

      Usuń
  6. CARMEX jest rewelacyjny!:) Zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  7. prosimy o wieksze fotki- w imieniu niedowidzacych :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ok :) myślałam, że tak będzie lepiej :) w sensie że małe i dopiero po powiększeniu duże :) echh muszę sobie sprawić aparat :(

      Usuń
  8. u mnie też w denku ostatnim masło mango... ale mi nie pasowało, ledwo go skończyłam, nie byłam zadowolona.. pasta elmex bardzo lubię :) zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluje takiej ilości zużyć :)
    Wesołych Świąt :)

    OdpowiedzUsuń
  10. ciekawe co myślisz o kosmetykach z Francji lub Anglii? Szeroki wybór możesz znaleźć na https://chemialux.pl/. Duży wybór ciekawych zagranicznych kosmetyków.

    OdpowiedzUsuń