Pamiętaj ! ;)

Ja jestem właścicielką bloga, nie wyrażam zgody na kopiowanie treści ani zdjęć i umieszczanie ich na innych stronach bez mojej wiedzy.
Szanuj moją pracę i czas jaki poświęcam blogowi! Kopiowanie treści bez zgody autora jest kradzieżą-ustawa o prawie autorskim i prawach pokrewnych: Art.78. 79. i Art.115,116,117 -odpowiedzialność karna.

poniedziałek, 19 marca 2012

Eubiona Odżywka do każdego rodzaju włosów

Hey:)

Dziś przedstawiam wam wspaniałą odżywkę marki Eubiona. Testowałam tylko saszetką (próbkę), ale jestem tak zachwycona, że chyba kupię sobie normalny wymiar tej odzywki:)

Dostałam ją w paczce od Helfów :P


Skład:aqueous-alcoholic lime extract*, lime peel extract*, glycerin stearin citric acid ester, fatty alcohol, grape seed oil*, coco-glucoside, wheat protein, alcohol, vegetable vitamin E, mix of essential oils, d-limonene, linalool, citronellol, citric acid


Powiem tak odzywka ma piękny zapach. Jak widać wspaniały skład. Moje włosy były przesuszone po farbowaniu, a po nałożeniu tej odżywki prezentowały się tak:




Tak wiem wiem odrosty mi wyszły za ciemnie :( trudno poprawie za jakiś czas. Wracając do odżywki.

Jest ona po prostu cudowna, nie obciąża mi włosów. Jak widać na zdjęciach dodaje niesamowitego blasku.

Jej wadą może być cena: 125ml za ok 30 zł. Czy kupię? jak naoszczędzam to pewnie tak, bo bardzo dobrze sprawiła się na moich włosach. 

Ocena: 7/10 w skali Myrcelli :) Polecam.

Miałyście już z nią do czynienia?

Wczoraj pierwszy raz olejowałam olejem jaśminowym (wiem, miałam kończyć silikonowe produkty i robię to, ale moje włosy były tak suche, że musiałam je poratować). Zapach ma bardzo intensywny, ale mi się podoba. Jak się sprawuję? Dam znać za jakiś czas :)

Trzymajcie się :)

PS Biorę udział w konkursie u Asieńki :) :)


10 komentarzy:

  1. Hej dopiero zaczynam blogowanie . Byłabym wdzięczna gdybyś dodała się do obserwatorów oczywiście ja też już się dodałam ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej ;) nie widział-am tych odżywek ;) obecnie używam Jantar ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mój ukochany Jantar :) a teraz nie mogę go znaleźć nigdzie :(

      Usuń
    2. Z allegro zamawiałam Kochana, jak chcesz to Ci mogę jedną butelkę odsprzedać (bo wzięłam dwie) i następne zamówienie z allegro zrobimy sobie razem ;) pisz na fcb jak coś ;)

      Usuń
  3. sadze,ze z jasminowego oleju powinnas byc zadowolona i efekt w krotkim czasie bedzie widoczny :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ma całkiem przyjemny skład i świetnie podziałała :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super blog, dodaję Cię do obs. i zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  6. Wygląda ciekawie,tylko cena mogłaby być niższa...

    OdpowiedzUsuń