Pamiętaj ! ;)

Ja jestem właścicielką bloga, nie wyrażam zgody na kopiowanie treści ani zdjęć i umieszczanie ich na innych stronach bez mojej wiedzy.
Szanuj moją pracę i czas jaki poświęcam blogowi! Kopiowanie treści bez zgody autora jest kradzieżą-ustawa o prawie autorskim i prawach pokrewnych: Art.78. 79. i Art.115,116,117 -odpowiedzialność karna.

poniedziałek, 5 marca 2012

TAG 7 grzechów głównych

Zasady:
1. Odpowiedz na 7 pytań.
2. Utwórz osobny post na swoim blogu z informacją kto Cię otagował.
3. Przekaż zabawę i zasady 5 innym blogerkom.

Dziękuję za otagowanie : irreplaceableeee

Taguję:

Moje grzeszki:

1. CHCIWOŚĆ: Najdroższy kosmetyk, jaki kupiłaś. Najtańszy kosmetyk, jaki posiadasz.
Hmmm.. niech sobie przypomnę. To były chyba perfumy Kate Moss Kate (te pierwsze różowe:)). A najtańszy to lakier do paznokci za 2 zł ;)


2. GNIEW: Których kosmetyków nienawidzisz, a które uwielbiasz? Jaki kosmetyk był najtrudniejszy do zdobycia?

Nienawidzę samoopalaczy. Po prostu lubię swoją bladą skórę i myślę, że opalenizna sztuczna nie jest fajna. Nie powiem latem, gdy naturalnie słoneczko lekko przybrązowi :) ( to nawet konieczne dla zdrowia stawów). Uwielbiam wszelkie naturalne kosmetyki do włosów (na razie jednak męczę silikonowe potworki :(). Najtrudniej było mi zdobyć podkład, który nie rboił mi marchewki na buzi (to revlon odcień 110 Ivory).

3. OBŻARSTWO: Jakie produkty kosmetyczne są według Ciebie najpyszniejsze?
Zdecydowanie masła ziaji, a w szczególności to pomarańczowe :D

4. LENISTWO: Których produktów nie używasz z lenistwa?
Eyelinera, nie chce mi się bawić w kreski, które i tak mi się rozmarzą:( Dlatego jakąś kreskę jak już robię przy użyciu wąskiego pędzelka i cienia :)

5. DUMA: Które kosmetyki dają Ci najwięcej pewności siebie?
Tusz do rzęs :) Moje rzęsy są bardzo długie, ale tka jasne, że ich nie widać. Jak je pomaluję od razu czuję się pewniej :) No i Podkład of course nie ma nic lepszego niż ładna cera :) (moja lubi strzelić focha :()

6. POŻĄDANIE: Jakie atrybuty uważasz za najatrakcyjniejsze u płci przeciwnej?
Własny styl;) nie chodzi o ubieranie, ale o styl bycia, zainteresowania, pasje (tylko na litość boską nie tylko piłka nożna i motoryzacja:P) :D Jeśli chodzi o kosmetyczny aspekt tego pytania obecnie najbardziej pożądam oryginalnego kremu BB :)

7. ZAZDROŚĆ: Jakie kosmetyki najbardziej lubisz dostawać w formie prezentów?
Lubię dostawać: akcesoria do makijażu, kosmetyki do makijażu, gdyż zwykle, kiedy jestem w drogerii pieniążki uciekają mi na kosmetyki do włosów :P

2 komentarze:

  1. ha, też nie znoszę ględzenia o motoryzacji, zresztą wszystkiego w przesadzie

    OdpowiedzUsuń
  2. Super blog !
    Proszę pomoż mi rozkręcić mój, dopiero zaczynam ;*

    Pozdrawiam !! ;)

    OdpowiedzUsuń