Pamiętaj ! ;)

Ja jestem właścicielką bloga, nie wyrażam zgody na kopiowanie treści ani zdjęć i umieszczanie ich na innych stronach bez mojej wiedzy.
Szanuj moją pracę i czas jaki poświęcam blogowi! Kopiowanie treści bez zgody autora jest kradzieżą-ustawa o prawie autorskim i prawach pokrewnych: Art.78. 79. i Art.115,116,117 -odpowiedzialność karna.

środa, 14 marca 2012

Zakupy z dzisiaj oraz...

Podziękowania dla Was. Dziękuję Dziewczyny każdy z komentarzy naprawdę wiele dla mnie znaczy, pomogły mi one wierzcie mi. Dziękuję Wam.

A wracając do rzeczywistości:

Po pierwsze byłam na zakupach (zapomniałam kupić tego cudnego masełka do ciała z rossmana z orzecha :()

Oto moje nabytki:
Strój kąpielowy dwuczęściowy upolowany w SH za 10 zł :) Piękny :)

1. Penaten krem - 16 zł, oby pomógł w walce z niedoskonałościami:)
2. Garnier krem BB -14,99zł, nie mam na razie na azjatycki, więc skusiłam się na ten.
3. Alterra maska do włosów z aloesem i granatem.- ok 8 zł, reklamować nie trzeba
4. Babydream krem pielęgnacyjny z nagietkiem - 3,99 zł Skusiła mnie cena i dobry skład.
5. Spinka-klamra za 2 zł
Płukanaka srebrna Delia_ ok 8 zł- w walce o srebrny blond :D

No w środę przyszła do mnie nagroda od beautywizaz ;) Dziękuję Ewelinie :)


Pozdrawiam :)

13 komentarzy:

  1. cieszę się, że wróciłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  2. a sh masz taki z wycenami czy na wagę ? Też muszę się wybrać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam taki ulubione gdzie część jest na wagę , a część (niby lepsza, choć nie zawsze) na wycenie:)A strój był akurat na wycenie :)

      Usuń
  3. Uważaj na BB z Garniera bo zapchał mi masakrycznie pory i płakałam przez niego przez kolejny tydzień. I po maskę z Alterry lecę jutro do Natury, bo już jesteś kolejną osobą u której to widzę, a z tego co mi się zdaje, to jest teraz chyba na nią promocja w Rossmanie. :) pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdaje sobie sprawę, jednak za taką cenę pomyślałam: ryzyk fizyk a nuż mi przypasuje:) Najwyżej komuś odpalę, albo wymienię :)

      Usuń
  4. a ja mam BB Cream i nic mi nie zrobił ;) widać ile osób tyle opinii ;) piękny kostium :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluje nagrody ! :) stroj kapielowy jest sliczny !:))

    OdpowiedzUsuń
  6. ja tą maskę z Alterra kupiłam za 6,99

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cena orientacyjna :) bo gdzieś paragon posiałam :(

      Usuń
  7. daj znać czy ten baby dream krem jest fajny :)

    OdpowiedzUsuń