Pamiętaj ! ;)

Ja jestem właścicielką bloga, nie wyrażam zgody na kopiowanie treści ani zdjęć i umieszczanie ich na innych stronach bez mojej wiedzy.
Szanuj moją pracę i czas jaki poświęcam blogowi! Kopiowanie treści bez zgody autora jest kradzieżą-ustawa o prawie autorskim i prawach pokrewnych: Art.78. 79. i Art.115,116,117 -odpowiedzialność karna.

czwartek, 1 marca 2012

Zastępca/następca Jantarowej wcierki?

Witam :)

Ostatnio nie moge znaleźć jantarowej wcierki w mojej hurtowni:( tak więc dziś złapałam coś o cudnym składzie : Aqua (Purified water), Chamomilla Recruita Extract, Triticum Vulgare (Wheat) Germ Extract, Tussilado Farfara Flower Extract, Acorus Calamus Root Extract, Polysorbate 20, Parfum, Diazolidinyl Urea, Methylisothiazolinone, Disodium EDTA, Citric Acid, Methylparaben, Propylparaben.

Jest to ziołowy eliksir do włosów w sparyu :) Zobaczymy jak się będzie spisywał :) Cena : 6,99 za 250 ml ;)



Pozdrawiam:)

P.S. Zapomniałam, że dziś wielkie kosmetyczne boom w biedronce :( Mam nadzieje, że coś się jeszcze ostanie jak tam zajrzę :(

1 komentarz:

  1. Jeśli ten eliksir będzie godny uwagi daj znać :)A ja z tej firmy dorwałam odżywkę w Rossmanie też zachęcona fajnym składem i wkrótce będę ją testować.

    OdpowiedzUsuń