Pamiętaj ! ;)

Ja jestem właścicielką bloga, nie wyrażam zgody na kopiowanie treści ani zdjęć i umieszczanie ich na innych stronach bez mojej wiedzy.
Szanuj moją pracę i czas jaki poświęcam blogowi! Kopiowanie treści bez zgody autora jest kradzieżą-ustawa o prawie autorskim i prawach pokrewnych: Art.78. 79. i Art.115,116,117 -odpowiedzialność karna.

sobota, 3 marca 2012

Konkurs u http://irreplaceableeee.blogspot.com ;)

Biorę udział w konkursie u http://irreplaceableeee.blogspot.com  ;) wstawiam info o nim:


LOSOWANIE OLEJKU ALTERRA BRZOZA I POMARAŃCZA

Losowanie dotyczy olejku Alterra Brzoza i Pomarańcza, który był użyty 2 razy. Jego wadą jest ślad po klejeniu na zakrętce. Na zdjęciu widać zużycie i zakrętkę (można powiększyć).


Zasady:
  • Musisz być publicznym obserwatorem bloga. (1 los)
  • Możesz dodać mojego bloga do blogrolla. (+1 los)
  • Możesz wspomnieć o moim losowaniu pod swoją notką lub napisać osobną. (+3 losy)
  • Osoby, które były już wcześniej obserwatorami mojego bloga dostają 1 dodatkowy los.
Szablon zgłoszenia:

Obserwuję jako:
Blogroll: TAK-link do bloga/NIE
Notka: TAK-link do notki/NIE
Wcześniej obserwowałam bloga: TAK/NIE
e-mail:

Zgłoszenia w formie komentarza wg określonego wyżej szablonu można zgłaszać od dnia 03.03.12 (sobota) do  10.03.12(sobota) do godziny 20.00

Ogłoszenie wyników nastąpi 10. marca.

Aby losowanie się odbyło, musi wziąć w nim udział przynajmniej 20 osób.




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz