Pamiętaj ! ;)

Ja jestem właścicielką bloga, nie wyrażam zgody na kopiowanie treści ani zdjęć i umieszczanie ich na innych stronach bez mojej wiedzy.
Szanuj moją pracę i czas jaki poświęcam blogowi! Kopiowanie treści bez zgody autora jest kradzieżą-ustawa o prawie autorskim i prawach pokrewnych: Art.78. 79. i Art.115,116,117 -odpowiedzialność karna.

środa, 21 marca 2012

TAG: Muszę to mieć :) + Haul zakupowy :)




ZASADY TAGU


1. Napisz kto Cię otagował i zamieść zasady.
2. Zamieść baner tagu i wymień 5 rzeczy, które znajdują się na Twojej liście kosmetycznych zakupów. Wymień rzeczy, które zamierzasz kupić bądź te, które chciałabyś mieć.
3. Staraj się myśleć kreatywnie i nie przepisywać odpowiedzi od innych.
4. Krótko wyjaśnij swój wybór. Możesz także wkleić zdjęcie każdego kosmetyku.
5. Zaproś do zabawy 5 lub więcej blogerek.


Za otagowanie dziękuje Adze  autorce bloga: http://irreplaceableeee.blogspot.com/

A więc zaczynam:)

1. Prawdziwy, azjatycki krem BB z bardzo wysokim filtrem słonecznym :) Niestety ona trochę kosztują :(
Ale i tak kiedyś naoszczędzam zainwestuję w jakiś.


2. Perfumy Coco Chanel Mademoiselle. No tego to chyba nie muszę komentować :)


3. Baza pod cienie. Moje powieki są takie, że cienie wprost uwielbiają się na nich rolować :( Mam niby bazę z essence, ale nie pasuje mi:( Może Hean?


4. Pędzle do makijażu Hakuro lub Maestro. Dopiero zaczynam przygodę z pędzlami, a te mnie zachwyciły.


4. Paletka za Sleeka. A dokładniej mam ochotę na paletkę SUNSET ;) Śliczna, kojarzy mi się z wakacjami.



Taguję wszystkie blogerki, które chciałby uczestniczyć w tym TAGu :)



A teraz pora na zakupy :) Jako, że wyznaję zasadę, że farbe do włosów należy kupić zanim będzie potrzeba farbować, a akurat jest w promocji tak tez zrobiłam :) Loreal Recital Preference odcień Stockholm. Była przeceniona w Rossie, kosztowała cos koło 22-24 zł.. Ponadto zakupiłam maskę Alterra (żeby mieć drugą w aka) w promocji za 6,99zł. Do tego tusz z Wibo wzmagający wzrost rzęs (on ma cudowną szczoteczkę!) za 9.99 zł. Do tego nie mogłam się oprzeć marmurkowemu różowi Essence, który był przeceniony i kosztował 3,99 zł :)



To tyle na dziś :) Pozdrawiam


8 komentarzy:

  1. świetny blog !!! , Na pewno będę zaglądać częściej :) :* obserwujemy ?

    OdpowiedzUsuń
  2. Ach te piękne perfumy!:)

    Zapraszam na nowy post:*

    OdpowiedzUsuń
  3. jestem ciekawa tego tuszu ;)

    paletkę Sleeka też chcę ale Oh so special

    OdpowiedzUsuń
  4. Wiesz co usunęłam go . Ponieważ ja zawsze komentuje blogi które mnie komentują i nowe . Ale brakuje mi na to czasu bo nauka . Może w przyszłości założę jeszcze kiedyś bloga ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam paletkę cieni Sleek jednak z innymi kolorami, szczerze polecam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny blog ;)
    Obserwujemy?;))

    OdpowiedzUsuń
  7. As a general rule, the price of a particular piece defines how good it is.
    The most famous ones being the solitaires in prong settings.

    When you plan on asking that special someone to spend the rest of your lives together, there are many different types of engagement rings to choose
    from.

    My website pear shaped engagement ring

    OdpowiedzUsuń
  8. Simply, it is not really difficult finding watches
    whether it is for routine usage or for party or
    special occasions. For illustrative purposes, imagine you are faced
    with an important legal matter, and it is
    up to you to choose the best lawyer, choose right
    and walk away free, choose wrong and you may pay a hefty fine,
    or worse. The band is made up of a white gel strap with a stainless steel
    buckle clasp.

    Look into my homepage michael kors watches

    OdpowiedzUsuń