Pamiętaj ! ;)

Ja jestem właścicielką bloga, nie wyrażam zgody na kopiowanie treści ani zdjęć i umieszczanie ich na innych stronach bez mojej wiedzy.
Szanuj moją pracę i czas jaki poświęcam blogowi! Kopiowanie treści bez zgody autora jest kradzieżą-ustawa o prawie autorskim i prawach pokrewnych: Art.78. 79. i Art.115,116,117 -odpowiedzialność karna.

poniedziałek, 27 lutego 2012

Zakupy, włosowe postanowienia...

Witam,

Nadal chora jestem i to potwornie:( Ale znalazłam czas na wrzucenie moich zakupów, oraz zdjęć włosów zaraz po wyschnięciu po farbowaniu Loreal Casting 1021 :) Ta maska z L'biotica to pojemność 500ml była w promocji za 23 zł :) Pędzel do makijażu jest bambusowy z naturalnym włosiem. Odżywki i szampony z alterry znacie. Ponadto z firmy Perfecta peeling do twarzy(b. fajny) oraz serum termiczne do ciała. No i tonik do demakijażu ogórkowy z Ziaji. No to lecą fotki:






Postanowiłam, że na razie nie ruszę Lbioticy, tylko powykańczam wszystkie kosmetyki jakie mam, nawet jeżeli zawierają silikony (tka zawiodłam się na odżywce z ziaji intensywny kolor i szamponie z Johnons Baby:() Jak powykańczam to wszytko wezmę się za prawdziwą pielęgnację włosów. Po prostu nie ma co zrobić z tymi kosmetykami, a że nie lubie wyrzucać pieniędzy to je po prostu zmęczę. Mam nadzieję, że szybko je załatwię. W końcu moim włosom nic się nie stanie jak jeszcze przez jakiś czas będę używała tego co do tej pory. Bo używać na przemian to nie ma sensu wg mnie, bo albo coś robię porządnie, albo nie robię wcale.
Pozdrawiam :)

P.S. Proszę o wyrozumiałość naprawdę fatalnie się czuję :( Postaram się dodać wam zdjęcia włosków w świetle dziennym, choć nie wiem czy po prostu nie zrobię recenzji tej farby :)

3 komentarze:

  1. oooo projekt denko pelna parą :) pewnie, że lepiej wykończyć! wracaj do zdrowia!

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczny kolorek włosów, a peeling z perfecty to mój ulubieniec od baaardzo dawna :)

    OdpowiedzUsuń