Pamiętaj ! ;)

Ja jestem właścicielką bloga, nie wyrażam zgody na kopiowanie treści ani zdjęć i umieszczanie ich na innych stronach bez mojej wiedzy.
Szanuj moją pracę i czas jaki poświęcam blogowi! Kopiowanie treści bez zgody autora jest kradzieżą-ustawa o prawie autorskim i prawach pokrewnych: Art.78. 79. i Art.115,116,117 -odpowiedzialność karna.

wtorek, 14 lutego 2012

Galderma, Cetaphil MD, Dermoprotektor do skóry

Hej,

Dziś przyszła pora na jeden z moich ulubionych nawilżaczy: Cetaphil:)


Skład: Aqua, Glycerin, Hydrogenated Polyisobutene, Cetearyl Alcohol, Macadamia Ternifolia Seed Oil/Macadamia Ternifolia Nut Oil, Ceteareth-20, Tocopheryl Acetate, Dimethicone, Acrylates/C10-30 Alkyl Acrylate Crosspolymer, Benzyl Alcohol, Citric Acid, Farnesol, Panthenol, Phenoxyethanol, Sodium Hydroxide, Stearoxytrimethylsilane, Stearyl Alcohol, FIL 0133.V02.

W składzie występuję olej z orzechów macadamia znany ze swych właściwości nawilżających. Polecany jest do skóry suchej, starzejącej się;p

Miałam starą i nową wersję, i powiem wam, że chociaż różnią się one niewiele (bodajże jednym kwasem użytym) to jednak bardziej się u mnie sprawdza ta nowa wersja. Z tego co pamiętam stara wersja w moim przypadku była bardzo tłusta i zapychała mi pory. Ta jest o wiele lepsza. Użyty samodzielnie Cetaphil nie zapycha porów, a rano budzicie się z ładną nawilżoną buśką ( a moja cera niestety ma okropną tendencję do zapychania:(). Pozostawia na skórze taki ochronny film, ale nie jest ona taki jak w przypadku nakładania olejku na twarz, jego stopień błyszczenia jest znośny. Jedne złego co w nim zauważyłam to to, że gdy nałożę go pod podkład to niestety po całym dni zaczyna zapychać, choć to może wina podkładu, albo mojej cery. Generalnie wolę mieć już trochę zapchane pory, ale ochronić skórę w mrozy.

Kolejny mały minus - na opakowaniu nie znalazłam informacji na temat tego czy zawiera filtry przeciwsłoneczne. Co do zapachu to on jest raczej bezzapachowy.

Opakowanie jest dość spore jak mam wersje 250 ml. Zapłaćmy z anie około 35 do 40 zł. Uważam, że ten kosmetyk jest wart swojej ceny. Jest bardzo wydajny (ja używam tylko na twarz), nie uczula, generalnie nie zapycha i doskonale nawilża oraz chroni skórę. Co do opakowania to nie ma się tu nad czym rozwodzić, jest praktyczne, apteczne i higieniczne.

Podsumowując Cetaphil dostaje 8,5/10 w skali Myrcelli. Polecam :)

Pozdrawiam

5 komentarzy:

  1. szkoda, że nie można kupić mniejszej wersji tego kremiku :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Muszę wypróbować jakiś kosmetyk z tej firmy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. poki co tylko zel Cetaphil wyprobowam-calkiem przyjemny byl :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak uzyskać białe włoski hmm... farbować po prostu :) zafarbowałam raz, później robiłam już tylko odrost i malaksowałam na 5 minut, i tak się wybieliły (dla mnie niestety) :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) będę próbować :) ale te twoje są taki śliczne :)

      Usuń