Pamiętaj ! ;)

Ja jestem właścicielką bloga, nie wyrażam zgody na kopiowanie treści ani zdjęć i umieszczanie ich na innych stronach bez mojej wiedzy.
Szanuj moją pracę i czas jaki poświęcam blogowi! Kopiowanie treści bez zgody autora jest kradzieżą-ustawa o prawie autorskim i prawach pokrewnych: Art.78. 79. i Art.115,116,117 -odpowiedzialność karna.

poniedziałek, 13 lutego 2012

Paczka z helfy.pl + małe zakupy ;)

Witam,

Dziś doszedł do mnie krem Turmeric wraz z próbką odżywki do włosów:



Całość paczki prezentuje się następująco:


1. Olej kokosowy 100% BIO 500ml
2. Jaśmin - olejek do włosów
3. Maseczka z Neem
4. Krem Turmeric z olejekiem z drzewa sandałowego
5. Glinka zielona 1 kg

:)

Jestem zadowolona z zakupów na helfy.pl :) O tym jak się sprawują te specyfiki dam wam znać wkrótce:)

Ponadto pod wpływem bloga Anwen zaopatrzyłam się w szampon do włosów firmy Barwa jabłko antonówka do włosów normalnych:


Pachnie obłędnie:)

Pozdrawiam


1 komentarz: