Pamiętaj ! ;)

Ja jestem właścicielką bloga, nie wyrażam zgody na kopiowanie treści ani zdjęć i umieszczanie ich na innych stronach bez mojej wiedzy.
Szanuj moją pracę i czas jaki poświęcam blogowi! Kopiowanie treści bez zgody autora jest kradzieżą-ustawa o prawie autorskim i prawach pokrewnych: Art.78. 79. i Art.115,116,117 -odpowiedzialność karna.

niedziela, 5 lutego 2012

Pierwsze zamówienie z helfy.pl

:) Złożyłam dziś zamówienie na stronie helfy.pl:)
Oto co zamówiłam:




1. Olej Kokosowy 500 ml

2. Jaśmin - olejek do włosów

3. Glinka zielona granulat 1kg

4. Maseczka z Neem 100 g

5. Krem Turmeric z Olejkiem Sandałowym 60g


Już nie mogę się doczekać kiedy przyjdzie do mnie paczka :)

2 komentarze:

  1. olej rafinowany czy nierafinowany? :)

    OdpowiedzUsuń
  2. nierafinowany :) nie pachnie tka pięknie jak ten po rafinacji, jednak od czasu gdy poznałam dokładnie jak przebiega proces rafinacji, to wolę wybierać produkty nierafinowane :)

    OdpowiedzUsuń