Pamiętaj ! ;)

Ja jestem właścicielką bloga, nie wyrażam zgody na kopiowanie treści ani zdjęć i umieszczanie ich na innych stronach bez mojej wiedzy.
Szanuj moją pracę i czas jaki poświęcam blogowi! Kopiowanie treści bez zgody autora jest kradzieżą-ustawa o prawie autorskim i prawach pokrewnych: Art.78. 79. i Art.115,116,117 -odpowiedzialność karna.

wtorek, 21 lutego 2012

TAG 5 kosmetycznych rzeczy, których wcale nie chcę mieć


Zasady:
- napisz, kto Cie otagował i zamieść zasady TAG'u
- zamieść baner TAG'u i wymień 5 rzeczy z działu kosmetyki ( akcesoria, pielęgnacja, przechowywanie, kosmetyki kolorowe, higiena), które Twoim zdaniem są Ci całkowicie zbędne bo:
- maja tańsze odpowiedniki
-są przereklamowane
- amatorkom są niepotrzebne
- bo to sposób na niepotrzebne wydatki...
...i krótko wyjaśnij swój wybór
- zaproś do zabawy 5 lub więcej innych blogerek.

Bardzo dziękuję za otagowanie irreplaceable :)

Taguję:


I każdą z Was, która ma ochotę odpowiedzieć na TAG :)

A teraz moje typy.

Wcale nie są mi do szczęścia potrzebne te rzeczy:

1. Wielkie dziwaczne soczewki Circle Lens.

Wyglądają fajnie na sesjach zdjęciowych lolitek oraz u japońskich i na cosplayu, ale uważam, że dla nas Europejek na co dzień są zbędne. Wyglądałby dziwacznie. Ponadto czytałam, że są niezdrowe. I nie chcę ich :P

2. Oczywiście drogie lakiery do paznokci. Po co nam one skoro mamy dużo tańszych? :) 



3. Tipsy. Brzydkie i tandetne wg mnie. Już wolę mieć krótkie, ale naturalne paznokcie !



4. Sztuczne, wymyślate rzęsy. Nigdy nie kupowałam i raczej nie zamierzam. Tak jak w przypadku soczewek - fajne na sesje zdjęciowe, jednak na imprezy pawie pióra na oku dla mnie odpadają ! :P



5. Szminki. Wcale ich nie używam. Wolę balsamy pielęgnacyjne do ust :)



Pozdrawiam :)

3 komentarze:

  1. nie wiem czy wiesz, ale masz wlaczona weryfikacje obrazkowa :( jeśli moge , to prosze wylacz, znacznie utrudnia! podaje Ci link do instrukcji http://aniamaluje.blogspot.com/2012/02/blogerko-wyacz-weryfikacje-obrazkowa.html

    OdpowiedzUsuń