Pamiętaj ! ;)

Ja jestem właścicielką bloga, nie wyrażam zgody na kopiowanie treści ani zdjęć i umieszczanie ich na innych stronach bez mojej wiedzy.
Szanuj moją pracę i czas jaki poświęcam blogowi! Kopiowanie treści bez zgody autora jest kradzieżą-ustawa o prawie autorskim i prawach pokrewnych: Art.78. 79. i Art.115,116,117 -odpowiedzialność karna.

piątek, 3 lutego 2012

Zakupy z dn. 28.01.2012r.

Ohayo :)

Moje małe wtorkowe zakupy wrzucam dopiero teraz. Nie miałam czasu (egzaminy, egzaminy, egzaminy... :()
Zakupiłam:
Lakier z różanej kolekcji Wibo oraz cień z tej samej kolekcji (Sweet Summer 04) oba w cenie ok 4 zł
Ciekawa jestem jak się spiszą:)
Nie mogło się obyć bez mojego ulubienica do pięlgnacji ust. Carmex nie każdemu pasuje, ja jednak uwielbiam ten jego charakterystyczny mentolowy zapach:) No i działa po prostu cudnie. Miałam jeszcze dwa błyszczyki (truskawkowy i wiśniowy carmex) jednak dla mnie najlepiej sprawdza się ten w wersji oryginalnej w słoiczku :)



Poza tym cieszę się bardzo ponieważ moja główka chyba przyzwyczaiła się do jantarowej wcierki :) no i wyczuwam i zauważam małe słodkie baby hair. Oby tak dalej :)

Pozdrawiam

2 komentarze:

  1. Carmex nadaje połysk ustom czy raczej nie? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. HiHi: tak on ślicznie błyszczy :) zrobiłam już recenzję :) Pozdrawiam :)

      Usuń